Bröllopstårta

Alltså jag ger upp snart...
Hade ju bestämt att jag skulle byta matleverantör men hade en tanke
om att kanske behålla det första stället när det gäller tårtan.
Men så kommer fallet inte att bli!!!!!
Vi fick smakprov igår...
Utan att avslöja allt för mycket så kan jag säga att min sambo uttryckte sig så här:
"Det här är ju rent av äckligt!"
"Det smakar ju inte som den ingrediensen som vi har beställt!"
Så nu är vi tillbaka på noll när det gäller tårtan...
Har inte en jäkla susning om vart jag ska vända mig nu...
Pust, suck och stön!
Sånt här tar bort allt det roliga tyvärr.
Man vill ju bara kunna checka av och fortskrida med andra planer...
 
Får samla mig lite och se vad jag kan komma på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0