Så skönt!

Igår va jag och fixade mina naglar.
Det va så skönt att få nya må ni tro.
Nu känner jag mig fräsch igen =)
 
Innan. Ser ni utväxten?
 
Målade dit det vita istället för att sätta förlängningar.
 
Visst såg dom långa ut?
Här ser ni att dom inte alls är långa, dom är väldigt korta faktiskt.
Får ju inte ha långa på mitt jobb.
 
Köpte också ett kit till mina ögonfransar.
Det är en glaze, mascara och remover.
 
Kitet och naglarna fick jag av Peter i för tidig Alla hjärtans dag-present.
Tack älskling, det va precis vad jag önskade mig! ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: yelling timber

Det är skönt när man fixat naglarna men jag råkar alltid skada en nästan direkt! =)

2013-02-01 @ 19:32:00
URL: http://yellingtimber.blogg.se/
Postat av: Lena

Sånt är träligt när det händer. Jag har klarat mig än så länge från att "smälla" nån =)

2013-02-04 @ 07:19:44
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0