Så gött

Hej på er alla lördagsfirare!
Det är så otroligt skönt att det är helg!
Slapp gå upp och ge sig iväg till jobbet imorse =)
Kunde välja hur länge jag ville va uppe igår (02.30) utan
att känna tvång att gå o lägga sig och veta att man skulle vakna trött idag.
Gå upp och kissa imorse med en vetskap om att jag kunde gå och
lägga mig och somna om hur länge jag ville.
Jag har nog aldrig längtat så mycket efter helger i hela mitt liv som
jag gör just nu...
 
Idag händer nog inte ett skit!
Ska, vad jag vet nu, bara vara hemma och ta det lugnt och umgås med Peter.
Verkar ju dessutom jäkligt onödigt att gå ut när det är -15 grader...
 
Trevlig helg på er alla ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0