Resa bokad!

Igår kväll bokade jag resa till mig och Frida.
Vi va inne på Kreta ett bra tag men det blev Rhodos.
Ingen av oss har varit där så det ska bli kul!
I juli drar vi dit.
Jösses vad jag längtar!!!
Peter och jag har inte bokat nån än men får jag bestämma så
blir det 2 stycken som kommer att bokas.
Vi pratade lite löst om det igår och bröllopsresa är ju givet att vi ska
boka men Peter har varit lite tveksam till våran "obligatoriska" vecka i Grekland.
Tycker inte att vi har råd när vi ska gifta oss.
Det roliga är nu att dom har kommit ut med 10 dagars resa dit vi vill åka också...
så jag sa det till Peter igår: 1 vecka eller 10 dagar...
Vi får se hur det blir men helst vill jag åka 10 dagar.
 
 
 
 
 
Bilder på hotellet på Rhodos =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Köttbullen

Oj, vad nice!! :D När jag når min målvikt så ska jag unna mig en sån där resa också. ;) Det ser sjukt gött ut. Förstår att du längtar!

2013-01-21 @ 10:53:37
URL: http://viktigt50.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0