Lördagskvällen

I lördags va Frida och Dennis här.
Vi åt och drack gott, spelade spel och hade skitkul som vanligt.
Har förstått nu att ska jag gå ner nåt i vikt så får jag tagga ner på alkohol lite grann...
 
Svårt att se eftersom jag va helsvart
 
 
 
 
 
Välkomstdrinkar
 
 
Nej, barnen va inte hemma...Ha ha ha
 
Åh fahitas till mat och sen tobleronemousse till efterrätt, gott!
 
Singstar
 
En rolig kväll som slutade med att grannarna började banka i väggen vilket
gjorde mig mindre glad eftersom jag tycker att dom stör ibland.
Så dom va nere och pratade och förhoppningsvis så blir det bättre nu.
Somnade till slut ca 8 på söndagsmorgonen...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

den efterätten skulle jag vilja mumsa på...haha

2013-01-09 @ 20:33:42
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: Anna

tänkte precis säga att lite får de väl tåla, dig håller de ju vaken veckor i sträck...

2013-01-09 @ 22:04:07
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0