Lite bloggtorka

Alltså lite bloggtorka känner jag att jag har just nu...
Det känns som att det enda jag gör är att gå till jobbet,
gå hem och träna, göra middag och sen se på tv.
Jag är väl själv inte så jäkla missnöjd med det upplägget
även om jag skulle önska att det kunde hända lite mer roliga saker i mitt liv
men problemet är att det blir inte så mycket att skriva om.
Inte speciellt roligt för er att läsa om liksom.
Jag har ju heller inte en aning om vad som gör att ni kikar in hos mig.
Vad är det som gör att ni går in på min blogg?
Vad vill ni läsa om?
 
Vad jag äter?
Hur jag tränar?
Vad jag bakar/lagar för mat?
Vad jag shoppar?
Vad som händer allmänt i mitt liv?
 
Jag har liksom ingen speciell inriktning, kör bara på.
Ni får gärna kommentera så jag vet vad jag ska skriva om!
 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Känner lite lika jag med just nu..
Allt som du skrev som förslag låter ju super intressant :)

SV: tack är på bättrings väg nu faktist så tror jag det blir små träning i helgen igen, ÄNTLIGEN :D
Smothiisen va super god, gjorde faktiskt precis en ny.

2013-01-11 @ 16:08:30
URL: http://veronicaaagesen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0