Dagens outfit

Asså det är ju kul men ändå lite ledsamt...
 
 
 
Mina jeans som jag har haft i många år är körda...
Dom har funkat både som vardagskläder och till fint.
Nu är dom alldeles för stora.
Det är bara att tvätta och lägga in i skåpet bland de andra kläderna som är för stora.
Missförstå mig rätt.
Det är jättekul att jag går ner i vikt men det är lite tråkigt att inte kunna använda sina favvokläder.
 
Men å andra sidan så öppnar ju det möjligheten för shopping och sånt gillas skarpt! =)

Kommentarer
Postat av: alexandra

oj vad kul:) grattis och shopping är kul:)

2013-01-25 @ 09:46:22
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: Anna

Härligt Lena!!

2013-01-25 @ 22:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0