Dagens mat

Lördagens mat:
 
Frukost: 2 lingongrova med ägg och kaviar
Lunch: Max orginalburgare med sallad
Tilltugg: Salta kringlor och 1 godisbit
Middag: Ghingis Khan-mat (mums)
Övrigt: Drack vin + 1 cider
 
Söndagens mat:
 
Frukost: Hotellfrukost ( 1 ägg, lite bacon, 1 grov liten bulle m skinka, 1 ½ dl yoghurt m branflakes)
Lunch: 2 cheeseburgare
"Middag": Popcorn
 
Ingen kanonhelg men det som va riktigt starkt av mig va:
*Jag valde bort pommes när vi åt Max
*Jag tog bara 1 godisbit fast jag hade en hel påse
*Jag valde skinka isf salami på frukosten
*Jag valde bort middagen på söndagen eftersom jag hade hamnat för högt i kcal annars
 
Känner mig ändå nöjd med min helg.
Det är alltid svårt när man är bortrest och så vill man inte krångla för mycket
så den man åker med tycker att man är jobbig.
Har känt att jag har unnat mig men ändå hållt mig skapligt "inom" gränserna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Till nästa gång ska jag kolla upp var de serverar "gör din egen sallad" någonstans i Sthlm. Då kan man ju välja det proteinet man vill och sen fylla på med grönsaker så att man blir nöjd. Och nej, jag skulle inte tycka att du var besvärlig om du haft större krav på maten!

2013-01-28 @ 21:22:03
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Lena

Ha ha gulle dig ♥

2013-01-28 @ 22:20:21
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0