Bröllopsmässan i lördags

I lördags tog jag tåget till Stockholm och träffade Anna för att gå på bröllopsmässan.
 
 
Frukosten åt jag på tåget.
 
Vi gick till hotellet och checkade in först och vi fick rummet direkt.
 
 
Jag tyckte att hotellrummet va jättefräscht.
 
Lunchen intog vi på Max.
Jag va jätteduktig och tog sallad isf pommes.
Inte ett dugg jäkla gott men nyttigt.
 
Det va ganska mycket folk på mässan och inte helt otippat så var det mest tjejer.
 
Detta är inte ett tårtbord som man tror utan allt är gjort i blommor.
 
Häftigt va?
 
Fin =)
 
Också fin
 
Fanns inte så många dukningar men det här är en av dom
 
Gillade den här stakt, man lägger ett par godisar i den
 
Secretbox-bilder är inget för mig...
Kanske om jag hade varit smal och snygg...
 
Anna frågade om lite ringar hon gillade.
Dom va rätt dyra...
Just den hon frågade om gick på 55000:-
 
Man fick dricka bubbel =)
Vi hann få i oss 4 glas var.
Jag kan säga att mässan va rätt rolig på slutet...
 
Dom hade modevisning.
Dom visade faktiskt väldigt många klänningar.
 
På ett ställe hade dom jättefina kort.
Men eftersom Anna ska göra mina inbjudningkort och vi redan har
bestämt hur så fick det bara bli att titta och njuta.
 
Känner ni igen dom här?
Anna frågade om hon fick ta ett kort, jag vågade inte...
 
Jag är jätteglad att jag har varit där och väldigt glad att Anna erbjöds sig att
åka dit, annars hade det inte blivit av eftersom vi hade barnen den helgen
och då hade ju Peter och jag inte kunnat åka.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag gjorde en secret box innan vi gifte oss, hos Brigitte som gjorde reklam på den bilden du tog. Jag var så nöjd! Och min man också såklart ;-). Hon tar helt fantastiska bilder och ser till att visa upp alla bra sidor. Jag kan verkligen rekommendera det både som en ego boost och en uppskattad present =0).

2013-01-30 @ 21:29:30
URL: http://reising.blogg.se
Postat av: Lena

Kristin: Det finns inte en chans att jag kommer att ta secret box-bilder... Hon är säkert jätteduktig men det finns inte en chans att jag skulle tycka att det är ett ego boost. Hatar verkligen min kropp och kommer nog alltid att göra så jag skulle bara bli ledsen av att se dom iaf.
Och stå framför kameran avklädd, det finns inte en chans...
Tack ändå för att du ville dela med dig och ge mig tips.
Kram

2013-01-31 @ 20:47:30
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0