Äntligen

Idag är det äntligen dags!
Jag ska åka och fixa naglarna!
Dom ser för jävliga ut och har gjort länge...
 
Ser ni vad dom har växt ut?
Dom släpper dessutom snart eftersom det kommer in fukt så det
ska bli skönt att fixa till dom!
Hoppas bara dom håller idag också...
Anledningen till att jag inte har fixat dom är att jag inte hade bestämt mig om jag
skulle göra det eller skita i det men nu har jag bestämt mig för att testa och
se hur dom håller när jag jobbar.
Måste dock hålla dom korta pga av reglerna på jobbet så det blir ingen förlängning.
Jag skulle ha kollat igenom ögonfransarna också men Sandra messade
igår kväll att hon va magsjuk stackarn.
Hoppas hon kryar på sig snart, det är så hemskt att vara magsjuk!

Kommentarer
Postat av: JD - Masa på

skönt att få nytt!

du kommer nog dit snart :) menar du väga 70 kg?
Ja mitt är som sagt 65, väger 70 nu hehe..
jag är 171 cm, du då?

2013-01-31 @ 11:50:19
URL: http://josdil.blogg.se
Postat av: Lena

Jag är 1.70 och vill komma ner till 70. Den stora drömmen är ju naturligtvis att komma under 70...
Du har ju redan nått 70, grattis till det!

2013-01-31 @ 20:43:41
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0