Vägningen kommer att gå skit

Vet redan nu att vägningen på fredag kommer att gå åt h-vete...
Har inte tokätit men jag har ätit alldeles för onyttigt...
Åt snacks på festen i lördags, drack alkohol naturligtvis, inte bra på söndagen
(nachotallrik, popcorn och kebab m bröd) och igår åt jag mat 3 ggr...
Ska försöka sköta mig de sista dagarna nu så jag står 0 på fredag iaf.
Har dessutom varit så jäkla godissugen den senaste tiden.
Hade bestämt mig för att köpa en påse lösgodis och åka hem och lägga
mig på soffan igår men i sista sekunden så ångrade jag mig.
Åt mat istället när jag kom hem.
Bättre än godis men jag går ju inte ner på att äta mat 3 ggr på en dag...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0