R.I.P min crosstrainer

Testade att köra på min cross när jag kom hem från jobbet igår.
Den lät lika illa som den förra gjorde när den gick sönder...
Jag ringde till Jula och dom sa bara: Jaha, är det den.
Vad menar du med det, sa jag.
Den har utgått ur sortiment för att den va dålig...
Jaha, hur gör jag nu då?
Vi har en annan som är mycket bättre för 1495:-, sa dom.
Ja men jag har ju betalat 795:- för min, har ju inte lust att lägga 700:- emellan...
Killen kollade upp vad deras kampanjpris på den nya va och sen sa han:
Du får den för 995:- så du får lägga 200:- så får du en ny!
Gött, så får det bli!
MEN! Har ni nån inne?
Nej, inte just nu.
FAAAAAAAAAAAAAAN!
Hur ska jag kunna träna då'ra?
Det kommer in på fredag säger killen då!
Perfekt!
Så på fredag blir jag med en ny cross!
Idag ska jag intervallträna, så det får räcka och imorrn får jag väl försöka
köra crossen en sista gång eller gå på gåbandet och på fredag är det intervall igen
och sen får jag ju hämta den nya så det här ska nog gå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0