Och där försvann mattan under mina fötter...

Asså jag har inte satt upp några belöningar längs min väg ner i vikt
förutom när jag når målet.
Jag tänkte jag skulle vara i mål till 1 maj och den 10 maj skulle Peter
och jag åka till Köpenhamn.
Jag älskar Köpenhamn!
Njuta, shoppa, ta det lugnt, gå på Zoo, tivoli och bara ha det bra.
Så Peter har redan bokat hotell för nån månad sen och i förrgår
släpptes tågbiljetterna så jag satt vaken till 00.
Då säger Peter att han är för trött att boka så vi skulle göra det igår.
Tänkte att det skulle ha hunnit gå upp i pris men det hade dom inte som tur va.
Igår när det va dags att boka så säger han att vi inte har råd!!!!
Va fan!! Varför boka hotell i första läget då??
Känns som att mattan under fötterna drog bort för mig...
Tala om att motivationen försvann.
Det enda jag gör är att jobba, träna, sköta maten och inte unna mig nåt nästan.
Jag behövde den här moroten.
 
Ja, jag är bitter och framför allt väldigt ledsen.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Sjukt trist! Och ja varför boka hotell då? Jag förstår att du är bitter.. det får man vara när saker går fel, men sen tycker jag att du ska tänka på att du har två utlandsresor planerade redan? Det måste ju vara morot nog! Bikiniställen dessutom.. :)

2013-02-14 @ 11:47:15
URL: http://tjockiskattis.blogg.se
Postat av: Lena

Peter gjorde en liten "karlgrej"... Han hade redan bokat tågbiljetter men ville överraska mig på Alla hjärtans dag med dom, det va därför han sa så. Vi har pratat o nu vet han hur ledsen jag blev. En omtanke som blev fel helt enkelt...

2013-02-14 @ 18:54:30
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0