Min garderob

Jag är sugen, och har varit ettt tag, på att gå igenom min garderob.
Den största anledningen at jag inte har gjort det är att jag vet att jag
får lägga undan lite kläder som är för stora och det vill jag på sätt och vis inte.
Visst är det jättekul (missförstå mig inte) men alla fina kläder man har, har man ju
valt ut för att dom är just fina och dom vill man ju ha kvar...
Eftersom jag alltid har pendlat i vikt så har tanken faktiskt slagit mig att när jag
hittar nåt fint ska jag köpa det i flera storlekar så jag inte "blir av med dom".
Men det kan man ju inte göra...
Jag har tillräckligt med kläder i olika storlekar.
För eftersom jag går upp o ner så blir det ju att jag har kläder i många storlekar.
En av mina önskningar är att man ska kunna stanna på samma storlek så man kan
offra platsen i garderoben på "aktuella" storlekar.
 
 
 
Så här ser det alltså ut i min garderob och utanför
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0