Jag vill inte!

Asså jag kände mig lite rosslig i luftrören i lördags när jag vaknade
men jag tyckte inte att det kändes nåt igår.
Egentligen kände jag av dom lite efter att jag hade "monstertränat" redan i fredags.
Imorse när jag vaknade va jag sååååå jäkla trött!
Va trött hela dagen så när jag kom hem gick jag och la mig på soffan.
Har nu varit upp i över en timme och vattnat blommorna och diskat men
jag känner mig fortfarande väldigt trött och rosslig.
Jag brukar nästan aldrig bli sjuk när jag har mina "bantarperioder" och jag tror
att det beror på att jag sköter maten och motionerar så jag hoppas verkligen
att jag klarar mig nu också.
Har inte varken orkat eller vågat träna idag, får se hur jag mår imorrn.
Det värsta är att när jag blir sjuk så blir jag så jäkla dålig i min astma och det
innebär att träningen åker på stryk...länge...
 
Tar det lugnt och vilar ikväll så hoppas jag att jag vaknar pigg och frisk imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0