Förra helgen

Förra helgen va jag i Västerås.
 
Vi skulle bara va borta fre-sön men man kan ju undra...
Det här va bara min packning...
 
 
Vi åkte upp till våra vänner Anna och Andreas på fredagen.
 
 
Vi hade en supertrevlig kväll med diskutioner om allt mellan himmel och jord.
 
På lördagen åkte Anna och jag på snabbshopping.
Hade önskat att vi hade haft mycket mera tid...
 
 
Hittade bla ett par tights på rean för 100:-
 
Sen åkte Peter och jag till stan och lunchade med 2 andra vänner.
Jag hann in en snabbis på New Yorker.
 
Det resulterade i en t-shirt för 139:-
 
Sen var det dags att checka in på hotell.
 
 
Rummet va jättestort!
 
Vi gjorde oss i ordning för 40-års festen och delade en flaska bubbel.
 
 
Festen va jätterolig men jag tog inga kort där.
Det enda tråkiga va min tumme =(
 
På söndagen stannade vi till i Eskilstuna hos ett par vänner på vägen hem.
Vi lunchade och drack sedan kaffe hos dom och tittade på semesterkort.
Hann naturligtvis shoppa då med...
 
149:- på Dea Axelssons
 
 
Det va en jäkla trevlig helg som jag gärna skulle göra om!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0