För stora kläder

Nu börjar det verkligen märkas att jag har gått ner i vikt.
Visst är det nått plagg hela tiden som blir för stort men dom här
vikterna jag är nere i nu har jag bara varit en gång och det va typ 9-10 år sen.
Missförstå mig inte nu, det är skitkul verkligen men det är mycket favoritkläder
som får hängas undan...
Och visst har jag andra kläder och köper ju nya hela tiden men det finns vissa
"baskläder" som man vill ha i garderoben och måste jag ha dom i varje storlek?
Ett plagg är svarta jeans.
Måste jag köpa ett par i varje storlek? Känns ju så onödigt när jag inte ens är klar.
Jag har ingen aning om ifall jag kommer att klara det men jag vill ju gå ner
minst 7 kg till och gärna mer.
5 kg är ju liksom en storlek så det känns ju onödigt att gå och köpa ett par nu.
Man får hoppas att man hittar på rean, för då kan man ju offra på sig.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Skippa jeans i varannan storlek? Du har ju så många snygga tights som du kan använda istället!

2013-02-12 @ 21:43:11
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Lena

Jo det är ju sant men det är så jäkla kul när man kan använda jeans =)
Och en del kläder passar det inte att ha tights till heller utan det passar bättre med jeans.
Ja, ja det ordnar sig nog =)

2013-02-12 @ 21:57:31
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0