Bra jobbat!

Peter har ju lagat Jeppe's Ipod och Iphone 3 + en till Iphone 3 GS.
Nu frågade en tjej på hans jobb om han kunde laga en Iphone 4 S.
Den skulle vara betydligt svårare att laga pga att man va tvungen att
plocka isär hela telefonen för att komma till skärmen.
Igår när Peter kom hem från jobbet satte han sig och pillade.
Det tog ett jävla bra tag men han fixade det till slut!
Bra jobbat älskling!
Nu vet jag, att råkar jag smälla min så kan han laga den =)
 
 
(lånad bild från google)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hjälp! Felix har lyckats få till en spricka i Malvas ajfån (3 GS). Var köper Peter glasen och vad kostar de? Är det svårt att byta eller tror Peter att jag kan fixa det?
kram

2013-02-20 @ 21:31:48
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0