Turkiet!

Igår  vid 11-tiden fick jag reda på att Peter va tvungen att åka till Turkiet för jobbets räkning.
Flyget från Linköping gick 17.05...
Tala om snabba ryck!!!
Trodde (sa han själv först) att han skulle bara va iväg en dag men eftersom det bokades så
sent så blev det som det blev med flygen och han kommer hem på onsdag.
Linköping-Amsterdam-Istanbul (övernattning)-Ankara och samma skit på tillbakavägen.
Dessutom har vi besiktning på bilen på onsdag förmiddag som höll på att skita sig men
min jobbarkompis är så snäll så hon gör den åt oss, Tack!
 
Det enda han ska göra är att lämna en grej...
De vågar inte chansa på att den kommer bort om dom skulle skicka den med bud.
(Har tydligen hänt en gång förut)
Jag skulle aldrig åka den vägen för att lämna en grej!!!
Min blivande man är snäll han ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0