Shopping

I torsdags va jag ju på stan och träffade Frida.
Tanken va inte att jag skulle shoppa nåt överhuvudtaget men
jag hittade en del iaf...
 
Den är blå och genomskinlig.
Blått är absolut inte min färg och just därför tänkte jag att det skulle
va kul att ha en "annorlunda" färg i min garderob.
249:- på Indiska.
 
Lindex 75:-
Den kan bli fin med ett brett skärp i midjan tror jag.
 
49,50:- på HM.
Har velat haft ett par såna här att sova i ett tag.
Har inte testat dom än men förhoppningsvis så blir det bra.
 
199:- på HM
 
Strandklänning 99:- på HM
 
Tyckte även denna va snygg så det fick bli två.
Även denna kostade 99:- på HM.
 
Brukar aldrig handla på HM men nu kommer jag ju i deras kläder =)
Hittar man nåt på där så är det ju billigt också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0