R.I.P lilla farmor

Nu har min rara lilla farmor somnat in.
Hon har varit dålig i alzheimer i ca 6 år och väldigt dålig i några år
så det är egentligen ett under att hon levde så länge.
Hon skulle fyllt 95 år i december.
Hon var en väldigt snäll människa och jag kommer att sakna henne.
Jag har inte träffat henne på några år eftersom hon inte kände igen mig
och blev orolig när jag kom så kändes det bättre att inte oroa henne.
Jag älskade henne och det känns tungt att inte ha kunnat träffa henne den sista tiden.
 
 
 
Hoppas hon träffar på morfar där uppe...

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad tråkigt Lena att du inte kunde träffa henne de sista åren. Kram

2013-04-08 @ 21:10:14
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0