Mina resor

Detta år ser ut så här när det gäller resor (som jag vet just nu iaf):
 
Maj: Köpenhamn m Peter
Juli: Zakynthos m Peter
Juli: Rhodos m Frida
Okt-nov: Smekmånad på Kap Verde
 
Jag ääääääääääääälskar verkligen att resa så jag är så glad att jag har detta att se fram emot =)
Kunde jag så skulle jag resa mer.
Vi får se om vi överhuvudtaget kommer iväg nånstans nästa år...
Mitt ex kommer nog att krångla (har han sagt själv, för hans fru fyller 40 och då kommer han inte att låta
mig "bestämma" när jag ska ha hjälp med Jesper)
Så det är väl bara att passa på när vi kan =)
 
Det här är från -08 och det va vår första resa ihop.
Den gick till Cypern, Fig tree bay.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fantastiskt! Jag hoppas du får riktigt underbara resor! :)

2013-04-14 @ 17:13:23
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Postat av: Lena

Tack!

2013-04-16 @ 00:11:14
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0