Årsmöte

Igår var det årsmöte med föreningen.
Jag sitter i både styrelsen och kulkommittèn (som fixar förtäringen till mötet)
så jag hade lite att göra förutom själva årsmötet.
Vi hade valt att ta smörgåstårta från restaurangen som ska göra vår
bröllopsmat, Du & Ja.
Alla jag pratade med va väldigt nöjda med smörgåstårtan och många ville
veta varifrån vi hade beställt den.
Själv äter jag inte smörgåstårta...
Det känns kul att dom gör så god smörgåstårta också när vi tycker
att dom gör så god mat.
Det innebär ju att dom är duktiga allround känns det som.
Jag känner mig helt trygg med att ha beställt bröllopsmaten därifrån iaf =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag äääälskar smörgåstårta.. men har aldrig ätit en god som är köpt. Min morbror gör dom bästa bästa bästa.

2013-04-17 @ 18:15:43
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0