Aj aj aj

Blev inget inlägg igår kväll för jag va helt slut.
Jag hade med stor sannolikhet ett gallstensanfall på jobbet igår...
Precis innan lunchserveringen började så satte det igång.
Jag fick hemska kramper i magen och ryggen och mådde extremt illa.
Hade liksom inget val än att jobba...
Stod och svalde och svalde och försökte att stå rätt upp.
Jag hade så ont och mådde så illa så det är ett under att jag orkade jobba.
Det höll på ordentligt i ca 2 timmar sen började det lätta lite.
Mådde si så där hela eftermiddagen och kvällen men va framför allt väldigt trött.
Har haft känning förr men jag hoppas verkligen jag slipper få det igen.
 
Är lite orolig inför idag men hoppas som sagt att jag slipper få det igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0