Sovmorgon!

Har haft lite problem med sömnen denna vecka så det va så skönt att
kunna ligga kvar i sängen till 10.45.
Peter va tvungen att åka in o jobba lite så det va inga brådska upp.
(Bra att han tjänar in lite pengar till bröllopet, lär behövas om vi ska ro i hamn)
Blir ingen uppdatering på "Dagens träning" idag för jag tänker inte träna nåt.
Har ont i ryggen efter hantelpassen igår så jag måste påminna mig själv om
att ta det lite lugnt i början...
Risken är att "Dagens träning" bara kommer att uppdateras när det är aktuellt,
kan liksom inte hålla på att skriva varje gång jag inte tränar oxå...
 
Känns för övrigt som att det kommer att bli en bra dag!
Det enda som bekymrar mig är Jesper... Han mår verkligen skit när han ska
åka till Henke och börja varje gång med att få en utskällning från hans fru när han
hoppar in i bilen vid hämtning underlättar ju inte direkt.
Ska ta tag i bitchen personligen nästa gång hon hämtar Jesper för hennes och
Henkes beteende den senaste tiden är under ALL kritik!
Ger man sig på mina barn då fattar man inte vad man har gett sig in på!
Mig och min familj messar man inte med!!!
Hon kommer att få sig sån jävla utskällning att hon kommer att tjuta hela
vägen hem till Mjölby!!!
 
Ha en bra helg allihopa, det tänker jag ha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0