Min PT

Som jag har berättat förut så hjälper mig ju Niklas på mitt jobb med träningen.
Men nu får jag nog lägga till ytterligare en PT...
Pelle är gymnastiklärare på mitt jobb och med honom disskuterar jag mat.
Har bett honom att läsa på min blogg för att sen kommentera om det är bra eller inte.
Han tyckte att det såg bra ut =)
Han saknade dock info om vad jag dricker.
Fick efter mitt avslöjande fick jag en riktigt jobbig uppgift av honom...
Man ska dricka minst 2 lit vatten om dan (vilket jag vet) för att rensa kroppen.
Jag dricker nog inte ens 2 lit i veckan fast jag tränar så mycket...
Mår ofta jäkligt illa om jag dricker vatten. Vet inte varför men så är det.
Kommer nu att försöka bättra mig och min utmaning är att tömma min 70 cl flaska
med vatten från att jag kommer hem från jobbet tills jag lägger mig.
Jag vet att det inte är kanonbra men det är helt klart en förbättring om jag lyckas.
 
En sån här använder jag.
Tycker att det är lättare att få i sig när jag dricker
ur den här än ur ett glas.
 
 

Kommentarer
Postat av: Allie

Sen bara för att så kan du utöver denna flaska ta ett glas vatten till varje kopp kaffe/te.
Men kanske bäst att öka vattenånga på långsikt istället för att chocka kroppen med 2 liter bara så där en dag från annan.
Det fixar du :-)

2012-09-28 @ 11:30:12
URL: http://allie.blog.se
Postat av: Anna

funkar det att smaksätta vattnet med frukt eller bär? (citron, hallon tex)Eller mår du illa då med?

2012-09-28 @ 15:13:52
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0