Min födelsedag

När vi va på Zakynthos så fyllde jag ju år.
Peter sa ganska tidigt att han inte hade köpt med sig nån present.
Tyckte det va lite tråkigt eftersom jag gillar att få paket.
Har dessutom inte blivit firad så mycket i mitt liv.
Men jag blev lite överraskad. =)
Ett par dagar innan så gick vi in i en smyckesbutik som låt precis brevid
vårat hotell.
Där hittade jag något som jag ville ha så då fick jag det.
 

Dessa smycken finns bara i ett exemplar så det är ju lite kul och speciellt.
 
Skålade naturligtvis i bubbel!
 
 
 
När jag va inne och duschade på kvällen så gick Peter ner till "våran" favvorestaurang
och frågade om dom kunde hitta på nåt speciellt iom att jag fyllde år.
Så när vi kom ner så hade dom pyntat bordet lite.
 
 

Jättemysigt!
 

Maten va som vanligt god!
Valde bort både ris och pommes och tog bara grönsaker ist
till min kyckling.
 

Peter åt fisk med vitlökssås.
 
När vi sedan satt där så tog Peter fram en present =)
Vi hade tittat på den flera gånger men eftersom den va för stor så köpte vi den inte.
 

Men Peter tänkte att vi kan ju knacka in den när vi kommer hem.
Åh den är ju såååå fin!
Tack älskling!
 
Rätt som det va så släckte dom ner på restaurangen och tänkte att "nu måste vi gå".
Vi hade ju faktiskt varit rätt sena ner på restaurangen den kvällen...
Men så va inte fallet utan istället så började alla anställda på restaurangen sjunga för mig!
 

Jag hade redan tjutit 2 gånger den kvällen och nu blev den en tredje... =)
 

Kul att dom tog kort på oss!
 
Efter restaurangbesöket så gick vi till våran favvobar.
Där tog vi varsin drink.
 

Jag va bra på lyset och rödgråten.
 

Blev bjudna på varsin B52 innan vi gick.
Jag behövde egentligen inte den...
 
Tack älskling för en helt underbar och oförglömlig dag!
Kände mig verkligen speciell på min födelsedag och så har jag
nog aldrig kännt förut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0