Västerås

I helgen åkte vi till Västerås och träffade vänner.
Först träffade vi Birren på Saffets.
Så gott med kebab, älskar verkligen Saffets.
Naturligtvis blev det kebabsallad.
 
Sen åkte vi till Annika ochThomas.
Vi fikade och pratade. Jag en slät kopp te förstås.
Så kul att träffas!
Blev väldigt sugen på godis så det fick bli en tripp
till affären på väg till Anna och Andreas.
Tänkte att jag måste få ha en fridag nångång.
 
 
Tillbringade kvällen sen hos Anna och Andreas.
Vi blev bjudna på god mat.
Fläskfilè, rotgrönsaker och kantarellsås, mums!
 
Efterrätt blev ananaspaj och glass.
Ja, jag åt faktiskt av det oxå!
Känner inte att det är några problem då jag har varit väldigt
duktig ett tag nu och känner en otrolig motivation att fortsätta.
 
Det är så himla kul att få träffa sina vänner så det är väldigt
jobbigt att dom bor så långt ifrån... =(
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Och det var jättekul att ha er här!

2012-10-15 @ 21:40:12
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0