Ullared

Jag och min vän Anna har pratat om att åka till Ullared på lördag.
Har blivit varnad av flera stycken att inte åka dit då det är typ kaos där just nu...
Har funderat på det under veckan och tänker nog nu:
Skit samma, vi har väl inte skitbråttom?!
Det gäller bara att vara medveten om situationen innan man
åker så man inte går och irriterar sig när man kommer dit. 
 
Jag har inte hunnit ringa henne men jag hoppas att hon fortfarande vill.
Jag vill verkligen åka ner!
Det är ju så kul att shoppa!
Behöver dessutom lite vänner att umgås med just nu.
Anna och jag träffas tyvärr alldeles för sällan så det vore ju synd
om vi missade den här chansen.
 
Så min vän, vill du umgås med mig fre-lör?
(jag ringer dig senare idag)

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart att jag vill umgås med dig! Långa köer betyder fler minuter att prata på;)

2012-10-25 @ 21:35:54
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0