Sorry

Jag är ledsen mina vänner men jag har ingenting att skriva om...
Ingen ispiration över huvud taget.
Jag har inte gjort nåt kul, inte shoppat nåt och det har inte hänt nåt
kul så jag har iaf inget att berätta. 
Ska försöka att hitta tillbaka hit men just nu känns det tufft.
 
Tydligen så får jag inte skriva om mina tankar och känslor heller för
då slår det tillbaka på mig.
Och när det gäller shopping så får jag väl visa "gamla" saker och kläder
som jag har köpt så jag inte blir uppfattad som att jag lever lyxliv...
Jag går aldrig ut, åker aldrig taxi, går aldrig på bio, sminkar mig inte,
lägger inte en massa pengar på inredning, köper inte elektronik, den dyraste
mobilen jag har köpt kostade 99:- så jag tycker att det är lite konstigt att det ska
bli sån uppståndelse när jag köper skor för 299:- el tights på rea...
Dom som känner mig vet att jag handlar så billigt jag bara kan.
95% av gångerna är faktiskt t o m på rea!
Dessutom så är jag alltid lite rädd när jag kommer hem med grejer att jag ska
få "skäll" för att jag har handlat... Nu visar det sig att det är befogat.
 
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad tråkigt :(... vet inte hur er ekonomi ser ut, men ibland kan det vara tufft och man vill gärna unna sig något. tyvker inte du ska var ledsen, tänk du ska ju snart gifta dig :) fokuser på det. kram

2012-10-22 @ 09:22:30
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: Kattis

Men så ska det ju inte vara :( usch va tråkigt!

2012-10-22 @ 10:05:10
URL: http://tjockiskattis.blogg.se
Postat av: Kristin

Du får helt enkelt lära dig att inte ta åt dig. Det är inte lätt, jag blir fortfarande ledsen när det kommer bitska kommentarer på bloggen eller facebook efter ett inlägg men jag börjar vänja mig. Jag älskar att shoppa, och jag gillar fina saker. Om jag nu har råd med det eller som det ofta är att jag väljer att lägga pengarna på det istället för något annat (som andra skulle prioritera) så är det upp till mig. Jag lever mitt liv och det är bara jag som kan säga hur det ska vara.
Folk är oftast avundsjuka, och därför kan de inte glädjas med andra, sorgligt men sant. De är de som är missnöjda med sitt eget liv som lägger sig i andras och klagar.

2012-10-22 @ 14:43:34
URL: http://reising.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0