Sjukhus

Här hemma är det just nu ett sjukhus...
Peter har hostat i 2 veckor och när han precis håller på
att bli av med den går han och blir tokförkyld och får ont i halsen...
Jeppe kom hem igår och sa att han inte mådde bra.
Jag sa åt honom att gå o vila isf att sitta vid datorn.
Han lyssnade på mig och släckte ner och gick o la sig och sen dess har han inte varit uppe...
Han försökte iofs klämma i sig ett par mackor igår kväll, han lyckades till slut
men han låg mer eller mindre och sov på köksbordet innan han va klar...
Min stora kille är oxå hängig aå vi får väl se hur det artar sig med honom.
Jag vill verkligen inte bli sjuk!
Jag blir ju så dålig och får åka till sjukan och få andningshjälp och skit...
Träningen går ju åt h-vete i flera veckor då...
Nåja, ska inte måla fan på väggen utan hoppas på att jag klarar mig bara...
 
När jag hade varit ute på min promenad så gick jag förbi Konsum och köpte
glass till mina killar. Skönt för halsen =)
 
Smakade på glassen, den va god! ( tog bara ½ tsk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0