Shopping

I fredags när jag va och shoppade så köpte jag även den här.
Den är egentligen en strl för liten men strl över fanns inte i hela Östergötland!
Den kanske inte ser så häftig ut på kortet men när jag satte på den så var det skitsnygg!
Så det får bli en bantningsmorot...
Jag ska fan komma i den!
Towe som va med trodde att jag skulle komma i den om jag gick ner 10 kg
och det har jag ju tänkt =)
 
199:- på Kappahl (brukar sällan hitta nåt där nu för tiden)
Hade 25% rabatt + 50:- kupong så mig kostade den 99:-
det tyckte jag va värt att chansa på!
Tänk er svarta tights och ett långt svart linne under =)
 
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

fin, ja det är en bra morot

2012-10-08 @ 23:17:12
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0