Nån som vet?

Var det nån som såg Trinny & Susanna i onsdags?
Där hade dom satt på flera stycken en typ en kroppsstrumpa.
Jag skulle ju behöva nåt liknande till mitt bröllop...
Nån som vet var det finns såna att köpa eller nåt typ liknande?
Jag vill inte ha strumpbyxor och inte en gördel som är hård,
man måste ju kunna känna sig skapligt bekväm eftersom man
ska ha den hela dagen...
Jag har hittat en "långtrosa" på Lindex.
Den går ända upp till b-h:n så det kanske är ett alternativ.
Kostar 200:- så det är ju fullt överkomligt.
Sen ska jag köpa en axellös b-h på Evakorsetten, den kommer
garanterat bli dyrare...
Räknar med bortåt ca 700:-...
 
Inte sexig men det är inte det som är viktigast den här dagen.
Satsar på att kunna ha M som störst i augusti.

Kommentarer
Postat av: Katta

Den du pratar om finns bl.a. annat på Change för någonstans runt 700-800kr. Jag har själv vart med när en kompis provade den å den satt som en smäck på henne. Dessutom sa hon att den var huuuuuuur skön som helst att ha på sig. Satsa på den!
Kram på dig!!

2012-10-19 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0