Kvalitetstid

Idag åkte jag iväg för att träffa Towe på Ikano.
Innan det så va jag och köpte skor!
Skor är verkligen en av min passioner här i livet så jag är rätt glad just nu!
Bild kommer sen =)
Stannade även till en snabbis på Rusta och köpte en våg,
en köksväg asså...va trodde ni?? =)
Träffade som sagt sen Towe.
 
Vi gick runt lite i affärer och glodde främst efter tights åt mig.
Hittade fasen inga alls!
Vet ni nånstans där man kan köpa snygga tights?
Inte enfärgade...det har jag.
Fick dock med mig en jädrans snygg topp hem, så jäkla snygg!
Fanns inte i min storlek i nån av butikerna i stan, inte ens i Norrköping!
Så...jag köpte en storlek för liten...
Jag vet! Helt crazy men nu har jag en sporre i min viktminskning.
Jag ska fan komma i den!
Bild på den kommer sen oxå =)
Fikade och pratade massor, mest bröllop =)
Jag tog en slät kopp te (inte oväntat men tråkigt) och Towe en kaffe och biskvi.
Gick sen in på Ikea och köpte grejer till bröllopet.
Släppte av Towe på vägen hem och klev innanför dörren 20.15.
 
Så jäkla skönt att komma iväg på lite kul och slippa bara jobba, träna,
laga mat, glo på tv och typ göra samma sak varje dag.
Vi har redan bokat en ny "dejt", så den ser jag fram emot!
 
Tack Towe för en trevlig eftermiddag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0