Jäkla grannar

Mina grannar som bor ovanför är ju lite udda...
Dom hade fest i tordags så man inte fick sova så bra.
Igår var det dags igen...
Det sista jag hörde av dom va vid 04.45 inatt när dom bankade i väggen.
Jag tror dom va osams för det gapades en del där uppe och bankades en hel del oxå.
Musiken vet jag inte ens när dom la av med...
Undrar om jag ens fick 1 timmes sömn inatt.
Så här är det till och från och jag vågar inte säga ett skit för det gjorde jag
förra sommaren när dom festade på en tisdag och jag va nyopererad.
Då gick jag upp vid 00 och frågade om dom kunde vara snälla och sänka musiken
men jag fick stå i 40 min nyopererad med feber och argumentera.
Efter det va de skitsura jättelänge.
Dom är riktigt ostabila så därför vågar jag inte säga till...
Men snart är det dags att göra nåt iaf...

Kommentarer
Postat av: Snöflickan

Hej hitta dig via annan blogg och ville bara lämna liten avtryck att jag varit här och läst.
Jag kämpar också med träning vikt och bröllop.

Ang grannar har ni ingen störningsjour som du kan ringa?
Då får grannen betala uttråkning samt kan bli vräkt efter 5 påtryckningar om jag läste rätt och du behöver inte va boven och jobbiga grannen för den skyldige får inte veta att du ringt även om du måste uppge ditt namn.
Kar en liten oktoberkick vill du hänga på?

2012-10-01 @ 13:40:29
URL: http://snoflickan.blog.se
Postat av: Anna

Tänkte också fråga om ni inte har någon störningsjour eller liknande? Annars får du ringa polisen! Ni är ju inte de enda grannarna, vad säger de andra? kram

2012-10-01 @ 22:59:12
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0