I'm back!

Tog mig en bloggfri dag igår som ni kanske märkte...
Men nu är jag förhoppningsvis tillbaka!
 
Blev så jäkla deppig i lördags när jag skulle ta fram kläder till festen.
Har håll på nu i 5 veckor med att hålla igen och träna och jag
har inte gått ner ett skit i vikt!
Skulle ta på mig ett par byxor i lördags och dom satt lika hårt som för 5 veckor sen...
Fy fan va deppig jag blev, usch!
Nu vill jag fan ha hjälp!
Äter jag för mycket, för lite, vad är det för fel?
En del säger att jag äter för lite men jag tror på för mycket...
Jag tycker iofs att jag inte äter så mycket men nåt är ju fel???!!!
Jag får panik och känner mig jätte jätteledsen.
Hjälp mig!!!!!!

Kommentarer
Postat av: alexandra

om du inte går ner så måste du verkligen ta reda på hur många kalorier du får i dig, så du kan juster det intaget. det kan ju vara så att din kropp tycker du får i dig för lite, eller för mkt..... ibland blir man förfånad över kalorierna i mat. Jobbigt när man inte går ner... vet hur du känner dig :(....mitt tips till dig är att börja väga maten till en början och sedan får du pröva dig fram till vilken gräns av kaloriintag din kropp funkar på.... vågen och min app( shape up) klara jag mig inte utan just nu :)... sedan vet ag ju inte hu din kropp mår i övirgt, det kan vara andra saker som gör att kroppen inte vill gå ner i vikt...

2012-10-02 @ 23:59:26
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0