Gör allt vad jag kan

Tycker det är väldigt jobbigt att va tunnhårig...
Förr va mitt hår så jäkla tjockt och helt plötsligt så blev det tunt.
Misstänker att det va för att jag åt Clarityn.
På biverkningarna står det: mindre än 1 på 1000 kan få håravfall...
Grattis! Jag va en av dom... =(
Försöker iaf nu att göra allt för att få det att bli tjockare.
Dessutom tog jag ett prov hos läkaren som visade att jag hade zinkbrist.
Zinkbrist kan oxå vara en orsak till att man blir tunnhårig.
Har köpt ricinolja (som jag har nämnt tidigare) och försöker köra med det 2 ggr/vecka.
Dessutom hämtade jag ut tabletter igår som jag har beställt.
 
Dom här tabletterna innehåller allt man ska ha för att håret.
Hoppas nu bara att det funkar...
Inte så farligt dyra ändå.
En burk kostar 140:- och räcker i 2 månader.

Kommentarer
Postat av: Snöflickan

Men snälla mon mamma är frisör och ber alla sluta upp med ricinolja på hår, använd nyttigare olja en nåt som gör att man får klippa väck det senare säger hon.
Finns hur mycket bra knep som helst att få långt och välmående hår men det mesta hänger på gener.
Jag använder själv b50 vitaminer, den innehåller alla b vitaminer och det får håret att växa om det är det man är ute efter och billigare en hårkurstabletter. Litet tips bara :-)

2012-10-04 @ 21:22:34
URL: http://snoflickan.blog.se
Postat av: Katta

Säg till om tabletterna funkar sen! Jag behöver ha lite koll eftersom det e risk att jag oxå får håravfall i samband med op. Jag som redan e så extremt tunnhårig!

2012-10-04 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0