Dagens mat

1158 kcal blev det idag!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Det går inte att kommentera inlägget över detta, det om veckans vikt. Så jag kommenterar här istället.

Det jag är att godiset, kebabrullen osv i lördags gjorde att du samlade på dig vatten. Isåfall släpper vattnet inom några dagar. (för mig tog det nästan 2 v innan det släppte men då hade jag en hel helg av frosseri)

Annars kan det vara en platå bara. Det kommer gå lite trögare ibland helt enkelt. Surt när det är i början av kaloriräkningen men man får nästan räkna med tröga veckor ibland.

Hur som helst tycker jag att du ska köra på som du gjort hittils, för jag tror att det kommer släppa så du går ner mer inom en eller två veckor max.

Och du! 0,3 ÄR inte jättelite!!

2012-10-30 @ 08:34:47
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0