Vad gör vi nu?

Igår fick jag ett väldigt tråkigt samtal.
Tjejen som ska fixa min frisyr och hennes man som ska vara
fotograf på vårat bröllop kan inte längre...
Helene som hon heter, hennes bror ska gifta sig samma dag!
Hur trolig va den liksom!
Självklart så förstår jag att släkten går först, inget snack!
Hennes man hade vrålat rakt ut: "nej då kan vi inte, då ska vi
gå på Lena's bröllop"!
Jag vet att dom är väldigt ledsna över det här och jag är absolut inte
ett dugg arg, bara väldigt ledsen...
Nu finns det bara 3 alternativ:
Ställa in bröllopet
Byta dag
Skita i foton
 
Frisör fixar jag på annat håll ,det är lugnt men en ny fotograf finns inte!
Det fanns en anledning till att vi inte "stack" och gifte oss och det va att
jag ville ha foton!
Jag älskar kort och det är otroligt viktigt för mig!
Hyra in en fotograf är inget alternativ för dom är inte med från morgon tills
på natten och jag vill ju ha foton från start till slut.
 
Varför känner jag ingen som är duktig på att ta kort??
Trodde det va många nu för tiden som gillade att ta mycket kort...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Du kanske kan annonsera nånstans efter typ nån elev som håller på och lär sig fota och vill ha fina bilder till sin portfolio - och därmed kanske är beredd att stanna hela dagen/kvällen (mot mat och kanske lite cash efter överensstämmelse) ? Jag vet inte.. blir ledsen för din skull! Önskar jag bodde närmare.. och kunde hantera en kamera ;) hade ställt upp direkt!

2012-11-16 @ 22:27:44
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0