Tack så j*vla mycket

Blev inatt ännu en gång väckt av mina grannar.
Dom hade musik på när jag vaknade 23.30 efter att
ha somnat på soffan och skulle gå o lägga mig i sängen
men det va iaf inte så jättehögt.
05.00 vaknar både Peter och jag av att det bankas i väggen, igen!
Naturligtvis så kunde inte jag somna om så nu är jag skapligt trött
och j*vligt irriterad.
Ska ringa till ordförande i föreningen och höra (än en gång)
om vi kan göra nåt.
Dom är jäkligt ostabila så jag har hittills inte tyckt att det har varit värt
att säga nåt men nu måste det fasen sluta asså.
 
Har man fest på en helg så säger jag inget men dom håller alltid på mitt i veckan.
Dom säger att dom festar när dom vill eftersom hon jobbar på helger ibland.
Skapligt mysiga grannar man har...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0