Sovmorgon

Åh va gött att inte behöva gå upp och göra sig
i ordning för att dra iväg på nåt.
Bara ligga kvar i sängen och slappa =)
 
Nu har båda mina barn dragit iväg på träning.
Jocke har Amerikansk fotbollsträning och Jeppe hängde på!?!?
Hittills har dom inte ens höjt rösten åt varann sen Jocke kom igår...
Underbart och väldigt ovanligt.
 
Jag är trött, slö och har ingen lust med nåt så vi får se hur jag utnyttjar timmarna dom är iväg.
Klockan är nu 12.10 pch jag ska hämta dom 15.20 så jag är ensam ett tag.
Ska väl se till att förbereda maten tills jag ska hämta dom iaf, Jocke brukar va så
hungrig att han skulle kunna äta upp en häst efter sin träning.
 
Ikväll får jag besök av två goa tjejer, Frida och Linda.
Vi tänkte dricka vin iaf och vad det blir mer sen får vi se.
Ska bli kul att få snacka lite tjejsnack =)
 
Hoppas ni får en bra dag och helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0