Skärpning

Stod stilla på vågen denna vecka...( egentligen + 0,1)
Jag visste det och va glad att det inte va en massa plus  =)
Jag har inte tränat ett skit de senaste dagarna pga av gäster.
Men det är kanske inte så dumt så jag kan bli riktigt frisk nångång.
Men nu är det dags att ta tag i det igen!
 
Maten har det oxå fuskats med.
Kanske inte skitilla men absolut utanför planen.
Har iofs inte skitbråttom och det verkar ju dumt att inte kunna unna sig
när man har besök från England.
Är det nångång man ska unna sig så är det när man har en ordentlig
anledning och det hade jag i helgen!
 
Men nu är det back on track som gäller igen!
Hur går det för er därute?
Sköter ni er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0