En lång resa

På söndag åker Peter till Syafrika på jobb.
Jag brukar ha svårt när han åker iväg men har mentalt förberett mig denna gång.
Kommer faktiskt att bry mig lite om mig själv och Jesper förstås.
Ska på sätt och vis bli skönt att kunna äta vad jag vill, träna när jag vill och
tänka och reflektera.
Han kommer att vara borta ganska länge, tills torsdagen den 6 dec.
Det blir 1 ½ vecka.
Ganska lång tid men jag ska nog lyckas att fördriva tiden...
Läser han detta kommer han säkert att reagera på att jag skriver att det
på sätt och vis ska bli skönt...Men innerst inne vet han vad jag menar...
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag tror dom flesta som lever med någon kan förstå att det är skönt att få vara ensam ibland :) inte för länge såklart och helst inte för ofta väl.. men ibland!

2012-11-20 @ 18:01:31
URL: http://tjockiskattis.blogg.se
Postat av: Anna

Håller med Kattis! Jag älskar min man och mina barn, men ååååh vad skönt det skulle vara att få vara lite ensam ett kort period. Det ger en ju möjlighet att analysera lite över vad man har och vart man vill och så får man chans att längta!

2012-11-20 @ 21:10:27
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0