Dagens mat

Igår skötte jag inte maten alls bra...
Jag åt ingenting, ingenting, ingenting och vid strax efter
20 åt jag en halv pizza och vid 21 godis och sen somnade jag typ 21.40.
Kanske inte spräckte kalorigränsen men inte så bra att inte
äta på en hel dag för att sen avsluta dagen med att äta allt.
Mår inte så bra just nu och är inne i tuff period...
Inte när det gäller maten utan på andra sätt.
Ska försöka äta regelbundet naturligtvis och jag vet att det blir lättare
så fort jag jobbar så på måndag vet jag att det funkar igen.
 
Skulle bara så gärna vilja kunna äta mindre för att gå ner fortare...
Kommer dessutom inte att väga mig imorrn då Peter inte är hemma.
Blir nästa måndag ist.
Drömmen är då -2 kg men det tror jag inte att det finns en chans att jag klarar tyvärr...

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Lena, stressa inte! Det är inte hälsosamt att gå ner för fort i vikt. Mellan 0,5 och 1 kg i veckan är optimalt, men de flesta ligger runt 0,5. Det innebär ju att 0,9 är ett skitbra resultat. Går du ner mycket snabbare så finns ju risken att du går upp allt igen så fort bröllopet är över, och det antar jag att du inte vill?

2012-11-25 @ 21:22:28
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0