Tisdagsmiddag

Igår knåpade jag ihop lite vad jag hade i kylen och givetvis nyttigt, som vanligt...
Jag har tränat som fan både måndag och tisdag men idag så blev det läkarbesök,
handla på City Gross och utemat! Ja en kebabtallrik...nyttigt men gott!
Så...jag har inte hunnit med liksom.
Men eftersom vi får besök från miljökontoret imorrn så var det hårdkörning på jobbet som gällde idag.
Vi har alltid rent och fint men man vill ju "dra över det" en sista gång.
Svetten rann så in i bängen så lite "träning" fick jag nog allt på jobbet...
Men Peter och jag kör nog hantelövningarna senare ikväll iaf.
Imorrn blir det iaf jogging och promenad, om det inte regnar vill säga, då får det bli gåbandet.
Hopprepet har jag glömt, shit, det får det bli lite sånt oxå!

Nu åter till tisdagsmiddagen som ju faktiskt va överskriften...


Färska champinjoner


Fryst wokmix


Rå lök


Typ sommargrönsaker och kycklinginnerfilè


Och tzatziki så klart!

Är inte alltid roligt och "banta", är väldigt mycket samma mat heeeeeela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0