Shopping

Åkte som sagt o shoppade i söndags.
Skulle kolla på ett par byxor på Kappahl men det kunde jag ju glömma...
Fick inte på mig strl 44 upp på arselet ens.
Men jag hittade lite annat =)


Det är blankt, det är bra för då "glider" tröjorna som jag ska ha ovanpå
isf att "fastna"


Tog en egen bild på denna men den här ser man bättre på!
Den är typ genomskinnlig så därav linneinköpet! (den är alltså beige med"hål" i)
Gillar den skarpt!


Gick även in på Lidl och köpte dessa...


Och dessa! Har ni inte provat än så gör det för bövelen!
Dom är skitgoda! Jättegod kryddning!
Berätta för mig sen så jag får veta vad ni tyckte.

Nu är det dags för middag och sen iväg på styrelsemöte =)

Puss & kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0