Promenad

Idag åkte jag med Peter till jobbet, eller hans jobb rättare sagt.
Sen gick jag därifrån till mitt jobb, skönt! (tog ca 35 min)
Efter jobbets slut gick jag till hans jobb igen för att åka med honom hem.
Då tog det lite längre tid, hade så jäkla ont i ryggen... (ca 40 min)
Det som va skönt när jag kom hem va att träningen va gjord! Så nu bakar jag
mina nyttiga snacksrutor eftersom jag sparade lite tid! Great!
Kanske blir lite hantelträning senare, om jag orkar... =)

Vägning imorrn? Nja...sa för ett par veckor sedan att jag bara skulle väga mig
varannan vecka eftersom det händer så lite. Man är ju lite korkad men jag har fått
för mig att man kanske blir gladare när den klingar 1 kg isf 0,5 kg...
Sist funkade det ju inte eftersom jag va så smart o räknade ut direkt att det bara
blir 0,5 kg i veckan iaf... Ha ha ha ha
Nä men största anledningen är nog att jag blir så låg o ledsen och jag vet inte
om jag orkar utsätta mig för det VARJE fredag.
Men om jag nu vågar/chansar/vill/ väga mig imorrn så hoppas jag att ni håller tummarna!


Så här såg jag ut när jag hade gått ner 32,5 kg, kämpar för att komma dit igen!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Du är så duktig som kämpar på! Hur många kilo är det kvar? Jag är precis i början av kampen (för 74e gången i rad) och det tycker jag är jobbigt för då är det så långt kvar till målet...jag vill gå ner drygt 20 kilo, jag vet ju att det går men det är tråkigt att vara så strikt! KRAM

2012-03-22 @ 17:44:10
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tycker också att du är så himla duktig Lena! Heja dig som kämpar fast det går motigt. Råkade slå över till 7:an och Extreme Makeover Weightloss. Där är det en man som gått ner 92 kg på ett år!!! Så det går vännen, bara man inte ger upp. Kram

2012-03-22 @ 20:03:00
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0