Patetiskt egentligen...

Idag har jag jobbat som vanligt och när jag kom hem så va Peter hemma för han hade jobbat hemifrån idag.
Vi tog oss en promenad i solskenet och det va +11 grader, underbart! (+10 igår o +11 i tisdags)
Efter det stack vi o gjorde våran obligatoriska månadshandling och tankade min bil.
Sen va det fort hem för att storstäda hela huset, vi får nämligen främmande från England i helgen!
Det ska bli sååå kul att Malla och Jimmy kommer. Vi va hos dom i Leeds i juli förra året och jag blir så glad att dom tar sig råd och tid och väljer att komma och hälsa på oss!
När vi hade städat klart gjorde jag mat. Peter och Jesper fick hemmagjord pytt i panna med ägg och jag åt kycklinginnerfilè med grönsaker.
Men...jag slog på stort och åt efterrätt!


En ruta med marabou salt lakrits. Jag va bara tvungen och testa...
Tänker jag inte lägga mina pengar på igen iaf! Finns många som är godare.
Peter får äta upp resten, jag ska ju inte äta sånt alls...

Nu hoppas jag att vägningen imorrn bitti går jävligt bra rent ut sagt!
Håll tummarna är ni snälla...det kanske hjälper... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0