Ringen är utvald!

Igår åkte Peter och jag till Motala och tittade på "The ring"...haha
Ni vet när man får hem reklam från typ Guldfynd och så hittar man
en ring som är jättefin tycker man och sen när man åker till affären
för att titta på den så är den inte alls lika fin eller man tycker helt
enkelt inte om den...
Jag va så rädd att det skulle vara så för mig den här gången...
Har totalt förälskat mig i ringen på bilden och hoppades verkligen
att den skulle se likadan ut i verkligheten...
Och det gjorde den!!!
Den va såååå fin!
Jag vill ha den 5mm bred och den här är bara 4mm bred så jag frågade
om det gick o fixa och det gjorde det.
Dessutom är min ring 1,6 mm "hög" eller tjock eller vad man säger och den här
1,55 men det gick oxå att fixa!
Priset började på 7180 men slutade på typ 8750 tror jag...
Min förra kostade typ 2800...
Men det skiter jag i för den är sååå jäkla fin!!!!!!!
Har inte bestämt mig än om jag ska avslöja den på bloggen eller inte...
Vill så gärna visa och berätta allt men gör jag det så blir det ju inget kvar
att avslöja på självaste dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0