Oj oj oj

Alltså jag har inte tid att blogga...inte ens tid att sova!!!
Jag är helt galen!!!
Va vaken flera timmar inatt liksom.
Jag måste bara berätta...
Första "vanliga" dagen efter att Peter har friat va igår och vet ni vad jag gjorde???
Jag bokade (prel iofs) lokal och åkte direkt efter jobbet till en blomsteraffär...
Jag är helt uppe i det blå!
Idag va vi o tittade på ringar...
Vi ska liksom gifta oss om 14 månader!!!
Gissa om jag har väntat på det här!
Dessutom ska det ju inte ens vara kyrkbröllop eller ens halvstort...
Jag känner mig helt galen.
Vill åka till Motala imorrn oxå...där finns nämligen "min" ring.
Annars måste jag vänta tills i aug när vi åker till Stockholm och vill jag det eller????
NÄÄÄÄÄ! Affären Smycka finns bara som närmast i Motala och sen är det Sthlm som gäller.
Har kikat runt idag och hittar verkligen INGEN om jag vill ha.
Hoppas verkligen att den jag har hittat på nätet är lika fin i verkligheten!
 
Får se om jag lyckas hålla mig...(eller övertala Peter)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0